U nazad par godina kettlebell trening postao je vrlo popularan kako u svijetu tako i na našim prostorima. Sve više ljudi koristi ovaj rekvizit kako bi se dovelo u bolju formu. 

 

Što je to kettlebell ili girja? 

        To je naizgled obična željezna kugla sa ručkom no zbog svog specifičnog oblika i težišta daje nam neusporedive prednosti prilikom vježbanja.

Neke od tih prednosti su velika sigurnost uz minimalnu mogućnost ozljede, zatim raznovrsnost vježbi koje je moguće izvoditi i najvažnije utjecaj na jezgru tijela kako popularno nazivamo mišiće trupa (abdomen, donji i srednji dio leđa te mišići stražnjice i kukova).

Jednostavno ne postoji mišić na tijelu koji nije moguće vježbati girjama.  Vježbanje s girjama troši strahovito puno energije tako da se potrošnja može popeti i više od 1500 kcal po satu! Takva visoka potrošnja strahovito ubrzava metabolizam i potiče gubitak potkožne masti.

Visoki intenzitet (intervalni oblik rada koji primjenjujemo na ovom satu) koji je moguće postići povećava potrošnju kisika, a samim time i sposobnost tijela da svakim udahom koristi više kisika (primitak kisika, što obično nazivamo kondicijom).

 

Girje su pravi izbor za vas ako želite poboljšati ili razviti nešto od sljedećeg: izdržljivost, snagu, višestranu pripremu, radni kapacitet, mentalnu čvrstoću, izdržljivost šake i podlaktice, koordinaciju, skidanje masnih naslaga, rekompoziciju tijela, oslobađanje od stresa, vitalnost, snagu volje, dinamičku fleksibilnost, zdravlje kralježnice, zglobova, tetiva i ligamenata…