Search
Close this search box.
trening agilnosti

Trening agilnosti za rekreativce

Kategorija: Trening
2
(3006)

ZAGRIJAVANJE

Kako biste bili sigurni da su vaši mišići i vezivno tkivo potpuno zagrijani i savitljivi, izvedite dvije do tri serije od 12-15 ponavljanja svake od slijedećih vježbi, odmarajući se oko 30 sekundi između svake serije.

  1. Čučanj vlastitom težinom
  2. Stražnji iskorak sa predručenjem
  3. Hodanje preko prepona 5-10m
  4. Puzanje – bear crawl 5-10m
  5. Poskoci u stranu – ice skates
  6. Visoki skip u kretanju 5-10m
  7. Zabacivanje peta 5-10m
  8. Korak do korak 5-10m

OSNOVNI TRENING AGILNOSTI ZA POČETNIKE

OSNOVNI TRENING AGILNOSTI ZA POČETNIKE

OPREMA: čunjevi i ljestve za agilnost

LJESTVE ZA AGILNOST – izvedite navedenu vježbu kroz ljestve i vratite se na početak

  • VISOKI SKIP – noga u svako polje
  • VISOKI SKIP – obje noge u isto polje
  • VISOKI SKIP BOČNO OD LJESTVI – svaka noga u isto polje, izvesti vježbu u oba smjera
  • SUNOŽNI POSKOCI U LJESTVE U POLJE I VAN POLJA

ČUNJEVI – postavite dva čunja udaljena približno 10 m. Izvedite 4-6 ponavljanja svake vježbe, odmarajući se 15 do 30 sec između svakog ponavljanja. Ako ste u dobroj formi povećajte udaljenost imeđu čunjeva, dodajte više ponavljanja ili smanjite vrijeme odmora kako bi povećali razinu intenziteta.

  • TRAČANJE NAPRIJED OKO ČUNJEVA
  • TRČANJE DO ČUNJA NAPRIJED PRI POVRATKU TRČANJE U NAZAD
  • KORAK DOKORAK OD ČUNJA DO ČUNJA – izvršiti vježbu u oba smjera

NAPREDNI TRENING AGILNOSTI

OPREMA: ljestve za agilnost i čunjevi

Odradite osnovne vježbe za agilnost navedene na početku članka za zagrijavanje i dodajte 4 do 6 ponavljanja vježbi u nastavku.

LJESTVE ZA AGILNOST

  • LATELARNI CROSS OVER – kada se pomičete u desno, prekrižite lijevu nogu ispred tijela i gurnite lijevu nogu bočno u lijevo da biste se pomaknuli u desno, pokret vršite naizmjenično

MULTIDIMENZIONALNI POLIGON SA ČUNJEVIMA

T-POLIGON – standardni test za rad nogu za razne sportove

trening agilnosti

3 CONE SHUTTLE DRILL – standardni test za profesionalne nogometaše

trening agilnosti

3 CONE L DRILL – standardni test za profesionalne nogometaše

trening agilnosti

Trening agilnosti može biti iznimno zanimljiv, zabavan i učinkovit način za postizanje rezultata. Unatoč percepciji da je SARQ trening samo za ljude koji se bave sportom, ne trebate biti profesionalni sportaš da biste iskoristili koristi ovog načina vježbanja.

Sviđa ti se tekst? Podijeli ga :)