Search
Close this search box.
two day rule 02

Two day rule

Kategorija: Savjeti
7
(2871)

Dvije su smjernice koje biste trebali slijediti ako – trenirate visokim intenzitetom i ako ste iskusan vježbač.

Nemojte trenirati više od dva dana zaredom.

Čak i kada je cilj maksimizirati mišićnu masu, program bi se trebao temeljiti na izvođenju kompleksnih pokreta (čučanj, mrtvo dizanje, olimpijska dizanja). Kako biste svoje tijelo postavili u najbolju moguću poziciju da ih izvodite na visokoj razini na svakom treningu, najbolje je ne trenirati više od dva dana zaredom.

Da, moguće je trenirati i češće, ali na tom trećem treningu vaš učinak će patiti. Jedini način koji će funkcionirati na duge staze je ako su jedan ili dva od ovih treninga prilično laka odnosno manjeg intenziteta. Ako planirate naporno trenirati svaki trening – radeći kompleksne vježbe i asistencije – trebali biste izbjegavati raditi više od dva dana treninga zaredom.

Zapamtite, ne radi se o tome koliko jako možete trenirati ; radi se o izvedbi na najvišoj mogućoj razini svaki put kad uđete u teretanu. Ako nemate priliku poboljšati se u nekom pogledu tijekom treninga, gubite vrijeme.

Nemojte odmarati dva dana zaredom.

Iskustva trenera su pokazala da kada sportaši dobiju raspored treninga za ponedjeljak/utorak/četvrtak/petak, prvi trening u tjednu uvijek će im biti najgori. Pomislili biste da će se nakon vikenda dobro odmoriti i da će imati bolje rezultate. Iako je osoba fizički odmorna, performanse sportaša nisu na razini jer je živčani sustav sporiji nakon dva dana odmora, a teže je uzbuditi/aktivirati živčani sustav tijekom treninga. Zato u normalnim okolnostima (osim bolesti i ozljeda) preporučeno je da nikada ne uzimate dva slobodna dana zaredom.

Kako primijeniti pravila

Ponedjeljak: Dan treninga 1

Utorak: Dan treninga 2

srijeda: ODMOR

Četvrtak: Dan treninga 3

Petak: ODMOR

Subota: Dan treninga 4

Nedjelja: ODMOR

Sviđa ti se tekst? Podijeli ga :)